Show newer

Dnes se jede poprvé v historie dvakrát, nejhezčí a nejdrsnější kopec Francie, Mont Ventoux. Tak plán na dnešní odpoledne je jasný. 👍🏻🚴🏽‍♂️

Typické fungování ANO a křiváka Bureše. Ojebat, okrást, obvinit opozici a když se to mediálně rozšíří, hodit to na úředníky.
mastodon.macsnet.cz/@Aldehab/1

Od 1.7. jsem skoro každý den na kole, tak musím říct, že zatím jsem nepotkal auto, co by mě špatně předjíždělo. Zatím super, no snad to vydrží.

I u nás jsou pořádné kopce.Zrovna na Klínovec mě dnes přemlouvali kamarádi. Ale už jsem slíbil, že půjdu dnes na zahradu.
"České kopce jak z Tour de France. Zdoláte je v sedle vašeho kola? - Seznam Zprávy" seznamzpravy.cz/clanek/ceske-k

Nemám nic proti elektro kolům, spíše naopak, pro starší je tu určitě skvělá věc, kdy můžou urazit vice km za menšího úsilí, ale kupovat e-bike, nebo elektrickou koloběžku dětem, to asi moc fyzičky a zdraví nepřinese.

No nezahráli naši špatný turnaj. Vaclík super, ale asi to byl náš strop.Ale dobrý 👍🏻👍🏻

Vsadil jsem v Tipáči dnes na naše, no jen za kilíčko, ale myslím, že to naši dnes vyhrajou.Kurz zatím 3.89 tak večer uvidíme.

Jižní Čechy super, ale doma je doma. Docela jsme chytli i pěkné počasí. Ještě příští týden volno, ale to už bude jen relax, zahrada, kolo a výlety.

Der #XMPP-Anbieter #Blabber stellt den Dienst ein. 😓 Aber mit etwas #Shell-Magie geht der Umzug fix, github.com/catap/jabber-migrat hilft dabei.

1️⃣ Kontakte exportieren: `bin/roster-migrate -j name@blabber.im -w export -f kontakte.csv`
2️⃣ Neuen Server wählen, z.B. compliance.conversations.im
3️⃣ Kontakte importieren: `bin/roster-migrate -j name@neuer.server -w import --sendSubscriptionRequest -f kontakte.csv`
4️⃣ Fertig! 🙆

Mehr: blabber.uber.space und social.tchncs.de/@nuron/106470 @nuron

:boost_ok:

Konečně jsem včera opět zprovoznil Calibre-Web na subdoméně.Tak už mám vše u Contabo.

Miliony ze sídla prezidenta posílá Hrad muži stíhanému za zakázky z éry Jermanové
(Aktuálně / Lukáš Valášek, Adéla Jelínková)
zpravy.aktualne.cz/domaci/lany

Včerejší výlet do Písku. Zpátky jsme to stihli skoro na minutu před bouřkou.

Show older
Arch Linux CZ

Mastodon server českých a slovenských uživatelů Arch Linux,ale každý slušně diskutující je zde vítán.Užívejte si na sociální síťi bez reklam a sledování.